bara för att mina kompisar ville..

du heter: maja ellvin. å nej, jag har inget mellanamn.min pappa tyckte de va onödigt eftersom man oftast inte har någon nytta av de. han heter mats i mellannamn och han säger att han bara tycker att de är onödigt. men om jag nu skulle fått ett mellannamn skulle de ha blivit margareta.så jag är rätt så glad att jag inte har något! fine.

vart bor du: jag på i kolsva. det är en liten håla en mil utanför köping.som är såååååå stort enligt dom flesta.fast är det egentligen så?aja.nu bor jag iaf i kolsva. eller rättare sagt - hagen. de kallas det där jag bor. mitt hus heter lillebo tror jag.vet ej varför men de heter så iaf.

trivs du där: jadå, det är helt okej. visst, mina föräldrar skulle väl kunnat valt någon annanstans i hela jävla sverige, och dom valde den här hålan?en stort jävla frågetecken på de.de är väldigt drygt på helgerna eftersom de inte finns så mycket att göra här.men på vardagarna är de bra, för då finns det inget annat att göra än att plugga. bradär!

äger du några converse: ja de gör jag.tror nog att ni är lite nyfikna på vad jag har för sorter så tänkte vara lite snäll och säga alla. ett par låga vita,ett par låga mörkblåa, ett par höga svarta, ett par höga rosa.tror nog inte att jag glömt nått?har jag inte flera..aja, struntsamma.

vad saknar du: öland, vi/jag har alltid det roligt där. vi har en sommarstuga i löttorp heter de. sju mil upp från bron som går mellan kalmar och öland.vi har alltid haft stugan.eller sen jag föddes iaf. vet inte exakt hur länge.men är där minst tre veckor varje sommar.älskar stället.man kan bara glömma allt och leva livet lixom.skita i allt och bara lägga sig på stranden och ha de skönt.

sysslar du med någon idrott: ja,fotboll och handboll! fotboll vet ni säkert vad det är men tänkte berätta lite ändå. du har en rätt så stor gräsmatta med två mål på.sen lite linjer för att veta vart planen slutar. sen behöver du såklart en boll. sen är du två lag som fightas om vem som gör flest mål. handboll är ungefär likadant, men i handboll använder du handen. ganska logiskt va? och samma sak i fotboll, fast då använder man fötterna.

har du någon allra bästa vän: ja de har jag faktiskt. hon heter malin amanda jakobsson. (jajamän, hon har ett mellannamn) och sen då.vi träffades första gången i lekis tror jag.men blev väl mera vänner i 3-5an.sen i 6-9 har vi väl blivit mer tajta antar jag?vad vet jag.hihi. men jag älskar iaf dig vännen.

gröna eller röda äpplen: egentligen är det här en väldigt viktig fråga. eftersom min mamma läser min blogg, så hon vet vilka hon ska köpa till mig, brabra! jag gillar stenhårda,röda äpplen! de är bäst.helt klart! dom gröna är så sura.och jag gillar inte sura saker..illa för mig.

hur gammal är du: jag är 15, snart 16 i januari. jag är alltså ett januari barn/vinter barn.kalla mig vad ni vill.jag tror jag är född i västerås någon gång på kvällen, fem i halv sex tror jag.jag va pigg och alert redan då.(okej, de går över med åren känner jag) jag har namnsdag 19 maj för er som skulle vilja ge en extra present.bara sådär spontant.

nej, nu orkar jag inte skriva mera. ni få ha de så bra. och ta det här inlägget så seriöst som möjligt! för jag la ner mycket arbete på det här. puss och kramiz! MVH maja ellvin utan mellannamn


kommentarer
Postat av: Malin Amanda Jakobsson

HAHAHAH bra att du skrev hur en fotbollsplan ser ut. de är nog ingen som har koll på't, men nu såå. du är la go, love you foreveer!

2011-09-21 @ 21:57:11
Postat av: fanny therse jansson

hahahha du är väl för go sär!!!! love you (not) forever

2011-09-21 @ 22:13:58
Postat av: Malin Karolina ********** Källgren

HAHHAHAHHAH, äntligen lite text så man förstår! ;-)

MVH hon med TVÅ mellan namn..:(

2011-09-22 @ 07:35:14
Postat av: Världens Bästa Mamma

Vad är det för fel på "Maggan" ;))))

2011-09-23 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0