wake up, it's a new day.

snabb uppdatering. jag mår så jävla bra här. helt sjukt. men imorgon bär det tyvärr hemåt till kalla sverige..kommer sakna detta ställe! men vi åker inte fören kvart i tolv imorgonkväll så vi får en extra dag kan man kanske säga. chill! 
nu sitter jag och väntar på maten, vi beställde upp mat på rummet idag. kan vara skönt de också. sen blir det väl att packa lite, och njuta över sista kvällen här. 
har fortfarande inte fått in på bilder från telefonen till datan, jag är nog lite osmart trots allt..men vafan,de går ju inte:o? aja. hoppas att ni har det bäst. nästan gång vi hörs så är jag hemma i sverige igen. (om ni inte jorden hinner gå under när jag är påväg hem. de ska ju tydligen göra det imorgon,usch..) 

(gick tydligen inte att lägga upp bilder heller..vafan.)
kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0