oh well, oh well

förlåt. vet att jag sa att jag skulle uppdatera men internet har krånglad här och äntligen har jag fått igång de på datan. wiho. fast ska inte säga för mycket, jag kan väl vara inne nu och sen skiter sig de hela..tråkigt, men så är det. 

jag har det iaf toppen här och älskar stället fortfarande. vill inte åka hem, men saknar faktiskt alla hemma. men ska försöka njuta och bättra på den brännan jag har fått nu de dagarna som är klar. just nu sitter jag och försöker göra lite skrivgrejer till skolan (japp, de följer faktiskt med ända hit) och äter min nuvarandrade drog - nutella med "pinnar" åååh så gott. kommer rulla fram snart. hehe, men om man ska njuta, då ska man fan njuta ordentligt. 
nej, nu blir det mycket text utan bilder tyvärr, lyckas inte få in bilderna på datan.. ska försöka klura ut de så blir det ett inlägg med bara bilder. brabra. ha de bäst så hörs vi :D
kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

var gärna med i veckans blogg hos mig :D

2011-10-19 @ 13:41:33
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0