don't wanna see you, i gave you my heart, but you didn't want it.

YES! nu är den där förbaskade i & u-lands uppgiften klar. fyfan vad skönt. vet dock inte om jag blev nöjd med den eller inte. men jag orkar inte bry mig. de får bli mvg eller inte. jag skrev iaf mvg grejen så hon såg  ju iaf att jag försökte:-) nu ska jag belöna mig med lite skön musik och kanske lite tv också. sen ska jag sovaaaa, sista dagen innan höstlovet imorgon, fyfan vad jag har saknat lov! du är sååå välkommen:*

kommer dock ha fullt upp HELA dagen imorgon, så får se om jag hinner med att skriva nå, nu vet ni iaf hur de ligger till!
kommentarer
Postat av: M

Uppdatera majsan

2011-10-30 @ 15:39:54
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0