vila i frid

var på begravning idag som de flesta vet! min farbror gick bort för lite mindre än två månader sen. begravning var nog bland det finaste jag har varit med om! men också de sorligaste jag har varit med om. jag hatar verkligen att se människor gråta för de gör så jäkla ont och självklart blir jag också ledsen! inte rättvist någonstans! men peter hade aldrig velat att vi ska gå och vara ledsna och inte fortsätta leva så nu ska vi klara detta tillsammans! vi alla älskar dig peter, hoppas att du har de bra, vart du nu är, du kommer alltid betyda grymt mycket för oss. vila i frid älskade farbror! hjärta




- jag älskar er farmor och farfar! jag kommer nog aldrig träffa några som är så starka som ni är, ni är helt underbara!
kommentarer
Postat av: M

<3<3

2011-05-25 @ 22:51:02
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0