"love is just i word until someone comes along and gives it meaning."

      

jag vet att jag kan vara en tråkig jävlen ibland, jag har mina emostunder där allting är helt värdelöst, livet finns inte för mig då, känns som ingenting betyder. men sen blir jag påmind av er underbara, bästa, fina vänner som jag har runt omkring mig. jag vet att ni alltid finns där, ni vill alltid mitt bästa, och skulle göra vad som helst för mig! spelar ingen roll om det är små som stora saker. små saker som att hämta en penna, eller låna ut ett studd, till stora saker som att skippa nån släktings kalas eller att åka fem mil bara för att jag behöver er. det kallar jag riktiga vänner. jag vet faktiskt inte vad jag har förtjänat för att få er? jag kan vara en riktigt bitterkärring och skita i alla andra, men interst inne så bryr jag mig så jävla mycket! ni förtjänar verkligen fina ord varje dag, varje minut och varje sekund, hela tiden. ni är bäst och glöm aldrig det! bara så ni vet så kommer jag alltid finns här för er, en bra dag så som en dålig, natt så som dag, sorlig så som en snöig dag, alltid! ni kan vara ett par knäppisar ibland, cp hela bunden, men det är just därför jag älskar er. jag älskar er för den ni är! ni är unika allihopa, ni är dom bästa och förtjänar de bästa!

kommentarer
Postat av: Anonym

aw :')

älskar dig stumpan<3

2011-03-01 @ 10:36:18
URL: http://miaagrundel.blogg.se/
Postat av: F

jag älskar dig!

2011-03-01 @ 11:48:33
Postat av: Värdens Bästa Mamma

Varför är inte jag med på bild???

Min "bästa" dotter :***

2011-03-01 @ 13:05:48
Postat av: cass

jag älskar dig! vi kan vara bitter fitter tillsammans hihi. man kan inte vara speciell om man inte är anourlunda<3

2011-03-01 @ 13:17:46
URL: http://soouth.devote.se
Postat av: Bror

Och vart fan är min bild???

Otroligt dåligt!!!!

2011-03-01 @ 15:44:10
Postat av: amanda alriksson

kan man må bärre av dina meningar?

Du vet att vi alltid kommer att vara där för dig oavsätt för du är den som får alla oss att alltid tänka på det positiva och alltid ha leendet på läpparna. Gumman jag älskar dig! <3

2011-03-01 @ 19:06:48
URL: http://aallrriikkssoonn.blogg.se/
Postat av: maaathildaaa((:

pluttan då hihi, fett gulligt skrivet & jag personligen suger på att skiva fint tillbaka men jag älskar dig också. Du har aldrig varit bitter mot mig men vi kan vara det tillsammans (med cassandra hih) också, du är ju nästan alltid glad och possetiv ju ;D. Puss<3

2011-03-01 @ 20:37:19
URL: http://mathildamellberg.blogg.se/
Postat av: M

älskar dig majsan!

2011-03-01 @ 21:33:23
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0