if friends was flowers, i would pick you

       
hejsan och förlåt för dåliga uppdateringen! men har varit med malin sen igårkväll tills typ sex idag!
vi kollade på två filmer igår, vill ni att jag lägger upp dom? för de är riktigt bra filmer? kommentera då så gör jag de!
vi somnade runt två-tre och vaknade runt halv tolv. sen började vi fixa oss lite och sen drog vi ner till bussen och väntade hur länge som helst och sen insåg jag att det inte gick någon buss den timmen, så vi fick vänta en timme tills nästa buss kom.. och sen när vi väl va i västerås så åt vi och shoppade lite. jag fick tyvärr bara med mig en bh hem, synd för mig men plånboken är nog glad!hihi, sen när vi skulle hem så höll vi på att missa tåget och sen när vi kommer till köping inser vi att det inte går någon buss denna timme heller... så snäll som min bror är så kommer han och hämtar oss, schysst!!
lite långt inlägg och så men hoppas att ni orkade läsa, eller aa, skitsamma!
nu sitter jag och lyssnar på musik & snackar lite med lite fölk. tror att jag snart ska sätta på en film att kolla på. men vi får väl allt se hur de blir med den saken!!
kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UPP FILMERNA

2011-03-05 @ 21:09:10
Postat av: malin

jag älskar dig min lilla blommmmplockare !!!

2011-03-05 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0