fotboll, one tree hill å hellcats

 
hejsan, ville bara börja med att säga tack för era fina kommentar om min design. fyra som fick tummen ur röven och kommentera iallafall, bättre än ingenting alls.

spelat match idag iallafall, mot forsby, de vart 0-0 men skitbra spelat för att vara första utematchen och dom har liksom spelat utematcher förut detta år, så aa, de va kanon!! även fast jag inte direkt gjort min bästamatch.
på eftermiddagen vart de att vara med malin å fanny, vi kollade på one tree hill och jag döör lite, nu händer det grejer måste jag säga. nu sitter jag och kollar på hellcats, de är faktiskt rätt så bra!
kommentarer
Postat av: cassandraa

EN GÅNG MAJA

2011-03-20 @ 22:07:44
URL: http://soouth.devote.se
Postat av: Paulrachel

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-11-07 @ 14:24:14
URL: http://paulrachel.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0