sommarlov -11

förlåt för den urdåliga uppdateringen igår. men jag hade fullt upp hela dagen! ska berätta lite kort om den.
de började med skola, helt värdelös dag! direkt hem med fanny, åt, fixade oss och stack ner till malmahallen för avslutning. grymt långt var de men så jäkla skönt nu efter. SOMMARLOOOOOV!
direkt efter jag fått mina betyg (som jag föresten är nöjd med) så stack fanny och jag hem, böt om och stack till jennie där de vart pizza, godis, chips, snack och singstar! riktigt lyckad kväll. TACK ALLESAMMANS!
"bildbomb kommer senare när jag har fått bilder från kvällen av cassandra".


- kärlek till er brudar!
kommentarer
Postat av: Veronica

fina klänningar alla hade!

2011-06-10 @ 12:20:56
URL: http://www.tvfriends.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0