like this like that

midsommarafton igår, och kvällen vart mer än grym! mycket tilltugg att äta, bubbelbad och singstar med mina brudar - malin,malin och moa. kunde ju inte bli bättre! senare kom killarna och gjorde oss sällskap, även där singstar och kort! de drog väl hem vid halv två någongång då jag somnade nästan direkt. helt galen kväll fast helt underbar! tack alla för kvällen!

vaknade nyss och ska snart gå upp och käka lite frukost. sen blir det väl att fixa sig lite lätt och åka och handla med mamma, sen vidare hem,ännu mera fix och sen drar jag till malin där det blir mat och bra umgänge. låter som en toppenkväll. så kommer inte ha så mycket tid att uppdatera men ska försöka.
ps.bilder från kvällen igår kommer när jag fått eller tagit dom av moa, hihi.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0