den som kom och gick

vädret kan man ju bara inte klaga på! strålande sol och runt 27 grader hela dagen. fyfan, såhär kan de vara hela sommarlovet tycker jag, visst skulle det var rätt så nice?haha

har varit och checkat mormor & morfars nya lägenhet, fint blit det nog och stort är de faktiskt. alldeles lagom för dom.
resten av dagen har jag försökt bättra på min bränna. men det är så jävla varmt så man dör ju lite imellanåt. men ska definitivt inte klaga någonting, de är ju dehär man har längtat efter hela vintern, right?


- sommaren -10. snart är jag där igen!
kommentarer
Postat av: M

finaste bilden majsan! underbar

2011-06-06 @ 21:59:48
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0