day three - igång igen

3. en av de viktigaste personerna i mitt liv
jag har många viktiga personer i mitt liv - min familj, mina vänner, min pojkvän, min släkt mm. men jag har en vän som har funnits där ända sen 3-5:an - malin jakobsson.
- malin är en sån vän som är bra på alla sätt. verkligen alla! för henne kan jag berätta allt. allt mellan att jag behöver hjälp med läxor, behöver sällskap till ica eller att prata om dendär hemlisen jag inte har vågat att snacka med någon annan om. jag vet att hon är tillgänglig dygnet runt. att hon alltid kommer att stå vid min sida oavsätt vad. jag vet även att jag inte behöver vara orolig om jag inte träffar henne precis varje dag, varje helg, varje sekund. hon är en såndär sällsynt vän som de absolut inte finns många av. men jag har turen att ha en bästavän som är snäll, omtänksam, sjuktrolig, underbar, pratglad osvosv. jag kan sitta här och skriva ner en hel berättelse om hur mycket du betyder för mig, men jag slår vad om att hälften redan har slutat läsa vid dehär laget, så jag ska sluta. de jag ville komma fram till var att du är världens bästa och jag älskar dig till månen och tillbaka, 1000gånger om.♥
kommentarer
Postat av: Mallaaan

aaaw!!! shit vet inte vad jag ska skriva! men jag tycker dsm 1000 gånger om! Du är verkligen BÄST. alla minnen vi har det är heeeeeeeeelt sjukt, alla är så bra. kommer aldrig glömma dig. du & jag förevigt.ggaash du är så jäkla bra! du som är rolig haha, snäll OMTÄNKSAM, ärlig, och allt!! åh shit. det går inte att beskriva mina känslor till dig. <3 måste bara tillägga att det känns så jävla skönt att jag kommer kunna träffa dig lika ofta efter nian med men tanke på att vi kommer gå på samma skola. det är så bra som det kan vara. jag älskar dig över hela mitt hjärta<3

2011-12-08 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0