little bad girl

fullt upp hela dagen..sorry guys! drog in till stan med elva bussen och åkte hem igen med fyra bussen.direkt hem,sätta på sig träningskläderna och dra vidare på träning.
efter träningen stack jag hem,duschade och stack tillbaka till vargheden för att checka a-lagets match,tyvärr vart de förlust mot tillberga med 4-5 tror jag.aja, efter de stack jag och umgicks med lite sköna brudar,massa gott och film på de fick avsluta denna kanondag!

imorgon blir de att städa,dra till farmor & farfar och sen träffa fanny.ska troligtvis klämma in lite solning imorgon om de är fint vänder, i'm back as a albinoooooo.


bra bild jaooooo
kommentarer
Postat av: M

fråga något i min frågestund!=D xx

2011-08-05 @ 12:26:16
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0