svar på frågestunden!

1.vem är den snyggaste kille du vet?
svar:
min pojkvän är såklart världens finaste, men om du menar skådespelare så är de nog..channing tatum.

2.vilket är ditt favvoplagg?-lägg gärna ut en bild om du har lust;-)
svar:
har inga bilder nu, men kan nog vara den stickade tröjan jag köpte på gina för en vecka sen. eller mina svarta vanliga jeanstights från rut m.fl.

3.Hur skulle du beskriva mig?
Pussar eller kramar?
Hemmakväll eller vildkväll?
svar:
cassandra - jadu, galen människa, men samtidigit omtänksam och snäll! jag gillar både P&K men pussar är mer mysigt! å sista frågan - de beror på vad jag är på för humör. men en vildkväll är alltid roligt!

4.Har du nå jävla djur eller?
svar:
haha nej anton, jag har inge djur! men hade fiskar (om de nu ens räknas)

5.kattmat eller hundmat?
pasta eller makaroner?
svar:
jonte.. hundmat! MAKARONER!!

6.beskriv dig själv med tre ord
vad är det bästa med din pojkvän?
vad gör dig lycklig? :)
svar:
mig själv med tre ord, fan vad svårt.. men antar att de blir snäll, omtänksam och blyg. de bästa med robin är att han verklig bryr sig, han är gullig på alla sätt och världens bästa pojkvän! vad som gör mig lycklig är när jag är mina vänner, pojkvän och familjen!

7.har du haft ett fint liv, hittils? :)
svar:
de tycker jag, har en underbara människor runtomkring mig så jag kan definitivt inte klaga!

8.Har du bestämt dig vart du ska gå gymnasiet, blir de ullvi?:)
Hur kan du bli så fin på alla bilder!?!???
svar:
haha becca, du borde veta vad jag ska gå! men de blir troligtvis samhäll på ullvi! och de är du som blir bra på alla bilder sweetie!

9.Är du oskuld? :)
svar:
dedär tänker jag inte ens svara på. bara de närmsta vet, och de är de ända som behöver veta!

10.vem är din bästa vän? & om du var tvungen att välja - antingen vara utan telefon/mobil överhuvudtaget hela ditt liv eller vara utan dator och internet hela livet, vad skulle du ta? :-D
haha NUSÅÅÅ!
svar:
jag har typ ingen bästavän. men malin jakobsson har varit där för mig hela tiden så de är nog hon som ligger högst upp! jag väljer utan data, utan mobil går bara inte!!

11.favoritserie och favoritlåt?love you
svar:
älskar dig mois! favoritserie är utan tvekan one tree hill. och favoritlåt vet jag inte, har många favoriter! here you go!

12.Favorit klädesaffär?:)
svar
: vila & only typ!

13.varför är du så jäkla fin?!!??!
svar
: aw, tack!

14.hur träffades du och din kille?:)
svar:
haha som de flesta andra - facebook!

15.har du nå syskon?
svar
: japp, en bror som är världens bästa storebror!

kommentarer
Postat av: Bodypalace

dom som frågat måste ju haft brist på fantasi xD

2011-11-25 @ 15:00:41
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0