NYÅRSLÖFTE

jag brukar aldrig ha ett nyårslöfte i vanliga fall, men i år ska jag faktiskt ha ett! (får dock se om de fungerar)

nyårslöftet: jag ska ta hand om mig och mitt liv! varse sig de handlar om vad jag äter, hur jag tränar eller hur jag mår överhuvudtaget. och nej - jag säger inte att jag är tjock, men jag är inte smal heller. men när jag säger att jag ska tänka på vad jag äter så handlar de inte om min figur. de handlar om hur jag mår inombords. visst, självklart kommer jag käka godis, chips, dricka cola, donken, kebab osv, men inte lika mycket. ganska på helger? jag vill kunna vara nöjd med mig. men för att jag skulle kunna uppnå detta så behöver jag mina vänners hjälp. med både tränings -och ätfronten!

                                                                         no more candy

kommentarer
Postat av: R

Du vet vart jag finns ;)

2011-12-15 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0