fredag den 13?

vilken JÄVLA dag. ingenting gick som jag ville..handlade varken julklapp till robin eller morfar.blir tokig på detta! sen hittar jag bara ett linne som de förhoppningsvis blir att ha på avslutningen. men inte nog med det, tror du inte att tåghelvetet är föresten med 40 (!!) minuter. så fanny kommer på den "smarta" idéen att vi tar bussen till köping istället..blev som hon sa och missade bussen till KOLSVA med fem minuter... nu är jag iaf hemma och ska börja slå in lite julklappar! herregud, vill bara lägga mig i sängen och sovaaaaaaa!

                                                     tur att godis/dricka/chips finns som underhållning..

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0