bara för att ni tjatar..

bara för att ni tjatar så ska jag väl göra ett inlägg då..orkar egentligen inte men hade ändå inget att göra så.
dagarna rullar på.har börjat träna nu också,sjukt skönt att vara "igång" igen. skolan rullar också på bra.ledig fredag-måndag, gaaaaanska så skönt där! klagar inte. annars händer de ingenting speciellt.

kanske slänger in något inlägg någon dag.om de händer något rolig! men stå ut,jag kommer nog tillbaka inom en snar framtid :)!
Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre
kommentarer
Postat av: Anonym

bra gjort maja! jag är ruggigt stolt över dig!

2011-09-19 @ 22:52:13
Postat av: Anonym

ah.. det var fanny som kommenterade om du undrade...

2011-09-19 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0