right above it

en kommentar.. detta ser inte bra ut hörrni ;-)

skulle kolla film - due date - med familjen ikväll, och såklart ska tv:n cp upp sig så att den filmen inte går att kolla på.. så rasmus och jag får åka ner lite såhär spontant till ica och hyra en film - the social network.. och det sög! eller okej, jag erkänner, jag har inte ens kollat klart, jag fattade typ nada så jag gav upp.

imorgon blir det att spela första utematchen för denna "säsong" även fast de bara är träningsmatch men ändå.. de är ju mot forsby! måste bara klå dom, haha. ni hejar väll på kolsva hoppas jag? ;-)
kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Fin blogg du har! Hänt något kul i veckan? :)

2011-03-19 @ 21:49:40
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Världens Bästa Mamma

Tagga match...med trånga, leriga skor nej förlåt nyputsade fotbollsskor :))

2011-03-20 @ 09:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0