fettisdagen fortfarande

                                  
hej och godkväll! fullspäckad dag idag. nära döden imorse.. jag orkade verkligen inte gå upp! jag vill ju sova förfan!! varför ska lärarna plåga barnen såhär för?
när jag kom hem började jag lite smått med svenskan och sen fick jag en underbar semla av min mamma eftersom det är fettisdagen idag, det satt så himla bra!! sen blev det att umgås med louise negern larsson! vi snackade lite och det känns verkligen bra att ha en vän som man litar på så mycket som jag litar på dig tjejen!
vi skulle egentligen inte ha någon träning men de vart tydligen de ändå (?) så kom hem för ungefär en halvtimme sen och ska snart krypa ner i min säng. imorgon är det samma gamla skit - skolan!

kommentarer
Postat av: Anonym

:) <3

2011-03-09 @ 15:26:34
URL: http://louiselisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0