life as we know it

checkade "life as we know it" med mamma igår. va inte direkt den bästa film jag sätt men helt okej faktiskt.
de handlar om att messer och hollys bästavänner dör i en olycka och de får ta hand om deras barn som är runt ett år. messer och holly skulle på en dejt som deras bäsavänner hade fixat åt dom innan dom dog, och de vart mer än kaos på den dejten. de skapas problem och massa annat.
jag ger filmen ****/fyra stjärnor av fem för att killen i filmen, josh duhamel, är grymt snygg + att filmen va lite små rolig ibland.helt klart värd att se iallafall en gång.

kommentarer
Postat av: SOFIA

Åh den filmen var jätte bra :D



Tack så mycket vad glad jag blir. Ha en fin dag och hoppas vi ses igen. Följ mig gärna via blogloving. :) KRAM

2011-06-11 @ 14:25:51
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0