en gång är ingen gång

vi försöker väl igen, ett ganska "enkelt" sätt att hålla igång bloggen!

Dag ett - Facebook profil bild.
Dag två - En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag tre - En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag fyra - Något jag älskar.
Dag fem - Dagens klädsel.
Dag sex - 5 finaste låtar.
Dag sju - 5 fakta om mig själv.
Dag åtta - Något jag saknar.
Dag nio - Gammal och ny bild på mig själv.
Dag tio - En snygg person.
Dag elva - Msn profilbild. (skype)
Dag tolv - 5 mål i livet.
Dag tretton - Finaste bild du vet.
Dag fjorton - Finaste citat du vet.
Dag femton - En bild som för mig betyder kärlek.
Dag sexton - En bild som alltid får mig le.
kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0