i will remember you

hejsan hoppsan lillebror! typ så eller?joråå. jag lever livet som jag har skrivit i de senaste 3 inläggen typ.minigolfen vann man också igår..hihi sorry thea! och idag har man tagit sig en titt i de gamla hedliga borgholm.samma skit varje år, men typ ett måste?hittade iaf två filmer för 100 spänn.som hittat!
imorgon kommer pappa också, wohoo.

vet tyvärr inte vad jag ska skriva mera nu, men de kommer faktiskt upp en låt här lite senare. även fast jag har varit dålig på att uppdatera har ni hängt med mig, då förtjänar ni faktiskt en låt.hold on gott folk!


jaja, klaga inte på de kassa webcam bilderna..men orkar itne lägga in bilder från kameran...
kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0