back on track? almost

bara för att ni tjatar så mycket så måste jag väl blogga antar jag..aja.inte hänt särskillt mycket sen jag skrev sist.va på beachrocken igår,grymt roligt fast även grymt blött.tjejerna gjorde iaf kvällen.

idag blir det troligtvis myskväll med malin och moa (?) men efersom att dom inte hör av sig vet jag inte vad som händer.aja

btw: kommer nog inom en snar framtid att fixa om här i bloggen.då kommer de bli lösen på bloggen eftersom att ni inte får se hur de blir innan de blir klart?så om ni måste ha lösen för att komma in,så vet ni varför :)
kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Vid midnatt dras en vinnare till veckans blogg. Var med du också o ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag!

http://smnmode.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-2.html#comment

2011-08-21 @ 12:03:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0